Klantenservice

Inhoudsopgave

Bestellen & leveren

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Wij versturen uiterlijk elke vrijdag alle geplaaste bestellingen. Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mocht dit het geval zijn, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen € 6,95 per bestelling.

Levering verloopt via de Post NL. U ontvangt hiervoor een track & trace code. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Bij de bezorging van uw bestelling wordt uw leeftijd door de bezorger gecontroleerd. U dient met een een wettelijk goedgekeurd identiteitsbewijs aan te tonen dat u boven de 18 jaar bent.

Retourneren

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@wijn24.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Dit is mogelijk vanaf 3 flessen. U kunt hiervoor contact opnemen met info@wijn24.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product en worden de verzendkosten van de nieuwe artikelen doorberekend.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Betaalmethodes

Momenteel bieden wij enkel betaling via iDeal of Bancontact aan.

Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander
dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

WIJN24.NL
Mail: info@wijn24.nl
De handelsnaam van ons bedrijf is: Wijn24.nl V.O.F.
Onze domeinnaam is https://wijn24.nl

Wij hebben geen bezoek adres.

KVK: 85756121
BTW: NL863730747B01

Garantie & klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht. Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor vervanging.

Wanneer een product gedurende transport kapot is gegaan dient u binnen 5 werkdagen na ontvangst contact met ons op te nemen.

 Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@wijn24.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Je moet minimaal 18 jaar oud zijn om Wijn24.nl te mogen bezoeken.
nix18
Cookies

De website van Wijn24.nl maakt gebruik van (noodzakelijke) functionele cookies en (geanonimiseerde) analytische cookies. Door gebruik te maken van onze website ga je hiermee akkoord. Meer informatie over cookies vind je in ons privacybeleid.